Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Η πραγματική ζωή είναι η λογοτεχνία,Προυστ


Έτσι ξεκίνησε το σεμινάριο απόγευμα Παρασκευής 10/10/2014 ,με την φιλανγανωσία ως όραμα του σχολείου. Η απίστευτη, μεγάλη συμετοχή των νηπιαγωγών που ξεπέρασε τις προσδοκίες μας έγινε στο υπέροχο σχολικό συγκρότημα Θέρμης,το 4ο Δημ.Σχολείο και 5ο Νηπιαγωγείο Θέρμης. 

Το εθελοντικό παιδαγωγικό-φιλαναγνωστικό σεμινάριο απευθυνόταν σε νηπιαγωγούς της 15ης Περιφέρειας Π.Ε Ανατ.Θεσσαλονίκης και πραγματοποιήθηκε ύστερα από την πρόσκληση που είχα από την Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Αγωγής κας Κικής Βέλκου.
Είμαι βέβαιη πως η λογοτεχνία απόψε κέρδισε και άλλες πολλές νηπιαγωγούς μαζί και η εκπαίδευση.

Σας ευχαριστώ για την δίωρη συμμετοχή σας, όταν μάλιστα οι περισσότερες ήρθατε αμέσως μετά το σχόλασμα των ολοημέρων.Σας ευχαριστώ από καρδιάς για το ζεστό ενδιαφέρον σας και πιστεύω πως η λογοτεχνία θα αποτελέσει το όχημα των οραμάτων σας.Πιστεύω πως πολλά από όσα όσα απόψε ζήσατε θα τα μπολιάσετε όπως καλύτερα εσείς γνωρίζετε.
Καλή αντάμωση
Έλενα Αρτζανίδου
                                                             
     Σχόλιο της Σχολική Συμβούλου κας Κικής Βέλκου
        Κάπου στη Θέρμη σε ένα υπέροχο σχολικό περιβάλλον του 4ου
Δημοτικού Σχολείου , απόγευμα Παρασκευής, απολαύσαμε την από καρδιάς εισήγηση της Έλενας Αρτζανίδου, από τον ρόλο της εκπαιδευτικού να μας μιλάει για το όραμα του σχολείου της ως οργανωτικό κέντρο στο σχεδιασμό των δράσεων της για τη φετινή χρονιά, από τον ρόλο της συγγραφέως να μας μυεί στα μυστικά της λογοτεχνικής ανάγνωσης για παιδιά σε μεθοδολογικά μονοπάτια και δραστηριότητες και από τον ρόλο του αναγνώστη να μας μεταδίδει την αγάπη της για την λογοτεχνία. Πρόσωπα- επισκέπτες εμείς , με τον ρόλο του επιμορφωμένου ανοίξαμε την σκέψη μας στη δίψα της γνώσης, στην περιέργεια των νέων ιδεών και στην αίσθηση μιας ιδιαίτερης απόλαυσης στο γλύκισμα του λόγου στην τέχνη. Θεωρώ ότι η έναρξη των επιμορφωτικών απογευματινών δράσεων στην περιφέρεια μας που βρίσκονται σε εξέλιξη τη φετινή χρονιά επενδύθηκε με καλαισθησία, ετοιμότητα απέναντι σε οράματα στην εκπαίδευση που μπορεί να αφορούν κομμάτια τέχνης και στοχαστική διάθεση σε αυτά που μπορούμε να επενδύσουμε στο κατώφλι του άμεσου χρόνου. Η Έλενα κατάφερε να μας ταξιδέψει με το μοναδικό της τρόπο σε μια σειρά εκπαιδευτικών ενεργειών που πιθανόν να συμμεριστούν και άλλοι συνάδελφοι. Σε ευχαριστούμε για την φιλότιμη διάθεση να μας παρουσιάσεις προσωπικές σου ενέργειες αλλά και την δουλειά μιας συλλογικής προσπάθειας των εκπαιδευτικών του σχολείου σου. Εύχομαι το καράβι της τέχνης του δικού σου
λόγου να ταξιδέψει σε χωρο-χρόνους γνώριμους αλλά και άγνωστους καθώς
δημιουργική σου διάθεση παραμένει αστείρευτη στο χρόνο.                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου