Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

Φιλαναγνωσία και δημιουργική γραφή.

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ 1ο Διεθνές Συνεδρίο
«Δημιουργική Γραφή», 4- 6 Οκτωβρίου, 2013, Αθήνα. Φλώρινα: Π.Μ.Σ. «Δημιουργική Γραφή» 

Κωτόπουλος Η.Τ., Βακάλη Α., Νάνου Β. &Σουλιώτη Δ. (2014). Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου
«Δημιουργική Γραφή», 4- 6 Οκτωβρίου, 2013, Αθήνα. Φλώρινα: Π.Μ.Σ. «Δημιουργική Γραφή» 1

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ
Έλενα Αρτζανίδου, εκπαιδευτικός-συγγραφέας,
helenarzan@gmail.com
Χρύσα Κουράκη, Δρ. Παιδικής Λογοτεχνίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
– Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Ανατολικής
Αττικής, ckouraki@hotmail.gr
Μαζί με την Χρύσα Κουράκη λίγο πριν την εισήγησή μας.

Φιλαναγνωσία και σχολείο
Με βάση τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών, όπως διαμορφώθηκαν το
2002, για πρώτη φορά η προσέγγιση ενός κειμένου ή ενός λογοτεχνικού
έργου στην τάξη διαφοροποιείται σε σχέση με ό,τι ίσχυε μέχρι τότε. Η
Λογοτεχνία αποσυνδέεται μερικώς από τη διδασκαλία του γλωσσικού
μαθήματος, ενώ ταυτόχρονα προτείνεται η σύνδεση της με το παιχνίδι, την
ψυχαγωγία, την απόλαυση, τη συναισθηματική καλλιέργεια, μέσα από
ποικίλες δραστηριότητες...Περισσότερα εδώ
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/artzanidou_kouraki_article.pdf

Επίσης ένα εξαιρετικό πρόγραμμα που είχα την τιμή να εργαστώ για αυτό σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μέσα σε τάξη με ΡΟΜΑ και σε άλλη φάση εκπαιδεύοντας επαιδευτικούς που εργάζοντας σε σχολεία με ΡΟΜΑ ήταν:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΡΟΜΑ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ 
ΑΠΟ ΤΟ "Παιδαγωγικό Τμήμα Δασκάλων του ΑΠΘ"περίοδος 2012-2013
http://www.dipe-pie-sch.gr/2013_6_5_roma.pdf



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου